×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
صلاحیت حسینی اصل از پژوهشگران، مولفین و مدرسین صاحب نام استان در هیات نظارت تایید شد

به گزارش چغادک نیوز: صلاحیت حجت الاسلام سید محمد حسینی اصل کاندیدای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از سوی هیات نظارت تایید شد.

 

سیدمحمد حسینی اصل(بنی سلامی  سابق) فرزند سیدجواد درخانواده ای مذهبی، متدین و نظر مالی فقیر در محله بالیشاه شهرستان گناوه در سال ۱۳۵۰ متولد شده و همینک در حال طی مراحل و مقدمات برای اخذ مدرک دکتری می باشد.

 

مدیر دارالقرآن الکریم جعفریه قم، مدیر دارالقرآن الکریم جوادالائمه علیه السلام شهرستان گناوه، سابقه ۱۳ سال تدریس در مدارس حوزه های علمیه قم و آموزش پرورش بخشی از سوابق این چهره فرهنگی بوده و در امر مقدس تبلیغ حدود ۱۵سال در شهرستان گناوه و توابع اراک کهگیلویه و بویراحمد، خورموج، قم، کنگان ودیر، عسلویه، کاکی، دشتستان و لرستان سابقه فعالیت دارد.

 

وی در زمینه پژوهش ۵ مقاله تحت عنوان “آداب تلاوت قرآن(دو مقاله)”و نظر قرآن در مورد احترام به والدین”، “سوره حمد تنها سوره خاص قرآن” و “آداب استخاره” داشته و کتابهایی با عنوان “بررسی آرا مفسران شیعه و سنی در سوره حمد”، “دنیایی از عجایب در بسم الله الرحمن الرحیم “، “احکام فقهی محرم وصفر”، “خداحافظی با ۸۵ بیماری با ارائه ۳نسخه درمانی مجرب و مستند”، “راهنمای روحانی و زائر کربلا در ۳ جلد” از ۰مله تالیفات وی می باشد./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false