×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری اولین جشنواره ملی عکس نوشته ی نظم و امنیت اجتماعی کشور در بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: سرهنگ سید احمد موسوی در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر گفت: برنامه های ویژه ای را برای پیشگیری از وقوع جرم پیش بینی کرده ایم که تعامل با رسانه ها، آموزش اقشار و سعی در ارتقاء سطح عمومی جامعه و افزایش مشارکت در تامین نظم و امنیت اجتماعی بخشی از این برنامه ها می باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر افزود: معاونت اجتماعی تصمیم دارد با توجه به نقش حساس رسانه ها در بسترسازی افکار عمومی و نقش مهمی که در پیشگیری  از وقوع جرم را دارند، اولین جشنواره ملی عکس نوشته ی نظم و امنیت اجتماعی کشور را با مشارکت  سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در بوشهر برگزار نماید.

وی به تشریح اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت و اظهار کرد: عکس نوشته هایی که به دیبرخانه جشنواره ارسال می شوند باید بتوانند نقش آموزش همگانی در حوزه ماموریت های نیروی انتظامی به منظور توسعه نظم و امنیت اجتماعی را ایفا کنند.

سرهنگ موسوی اضافه کرد: افزایش دامنه مشارکت مردمی، تعامل با مراکز علمی ، استفاده از عکاسان در حوزه نظم و امنیت، برقراری ارتباط  مخاطبین با پلیس، آموزش مفاهیم پایدار در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و انتقال مفاهیم از طریق زبان هنر؛ از اهداف برگزاری این جشنواره ملی در بوشهر می باشد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۱۲ محور اجرا خواهد شد، بیان کرد: پلیس نظم و امنیت اجتماعی، پلیس و آموزش فرهنگ ترافیک، پلیس و فرهنگ عفاف و حجاب، پلیس و مبارزه با مواد مخدر، پلیس ومبارزه با قاچاق کالا و ارز، پلیس، رسانه و امنیت عمومی، پلیس و امنیت فضای مجازی، پلیس و امنیت اخلاقی، پلیس و مشارکت مردمی، پلیس و پیشگیری از تصادفات ، پلیس و پیشگیری از جرایم از محورهای این جشنواره می باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: جشنواره ملی عکس نوشته در دو کمیته اجرایی و علمی توسط نیروی انتظامی و سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر امروز رسما شروع بکار کرده است و دیبرخانه آن نیز در معاونت اجتماعی شهر بوشهر دایر می باشد.

وی عنوان کرد: آثار باید به صورت رنگی باشد و فایل اصلی آن نیز در اندازه ۵۰*۷۰ و با وضوح dpi300از طریق ایمیل  social.bushehr@police.ir  ارسال شده و یک نسخه از آن نیز در dvd به دبیرخانه ارسال شود و همچنین همه عکاسان حرفه ای و آماتور در سراسر کشور می توانند بدون محدودیت ارسال عکس و فقط در قالب محورهای عنوان شده در این جشنواره شرکت کنند.

موسوی به امتیازات شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: کلیه عکس نوشته ها که به بخش داوری راه می یابند از حق التالیف برخوردار شده و مبلغ ۱ میلیون ریال به آنها اهدا می شود و آثارای که به مرحله داوری راه پیدا می کنند گواهی نامه جهت شرکت در جشنواره ملی عکس نوشته، به آنها اهداء خواهد شد و آثار دیگر ارسالی نیز در نمایشگاه این جشنواره به معرض عموم گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۵ اسفند می باشد و اختتامیه جشنواره نیز در ۱۸ اسفندماه روز بوشهر برگزار می شود، پیرامون جوایز این جشنواره نیز اظهار کرد: به سه نفر برگزیده، تندیس جشنواره و لوح افتخار اهدا می شود و به ترتیب مبلغ ۷ میلیون ریال، ۵ میلیون ریال و ۳ میلیون ریال وجه نقد نیز به نفرات اول تا سوم تقدیم خواهد شد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false