×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
شکرالله عطار زاده: امیدوارم اجازه دهند اینبار وارد انتخابات شوم

به گزارش چغادک نیوز:شنیده های محافل سیاسی استان بوشهر حکایت از آن دارد که شکرالله عطار زاده نماینده اسبق بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی قصد دارد مجددا دریازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه کاندیدای انتخابات مجلس شود.

بر همین اساس شکرالله عطار زاده در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: دوستانی زیادی از استان تماس گرفته اند که بنده به انتخابات ورود نمایم و بخاطر اینکه در شرایطی قرار گرفته ایم که پایان عمر اصلاحات می باشد و از طرفی در مجلسی قرار داریم که دست کمی از مجلس ششم ندارد به همین منظور می طلبد مجلسی بوجود آید که خط و مشی انقلابی و ولایی داشته باشد.

وی افزود: بنده حقیر در این شرایط احساس می کنم چنانچه فرصتی پیش آید و گرفتار بازی های سیاسی نشوم دفاع از انقلاب جزء ایده ها و برنامه های من است و اگر خدا بخواهد به انتخابات وارد خواهم شد تارقابتی به وجود آمده و بچه های انقلابی و مذهبی نیز در انتخابات نیز حضور چشم گیر تری پیدا نمایند.

نماینده اسبق بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امید وارم که تنگ نظری ها کنار گذاشته شود، عنوان کرد: امیدوارم اجازه دهند که من به انتخابات وارد شوم و اگر اعتقاد دارند که باید نیروهای مذهبی در صحنه حضور داشته باشند و رقابتی واقعی به وجود آید ماهم آمادگی خود را اعلام میکنیم.

وی با بیان اینکه خود را زیر پرچم ولایت فقیه میدانم و بابرند مستقل وارد انتخابات خواهم شد، اظهار داشت: به حزب اعتقادی ندارم چونکه کاری برای آرا من نخواهد کرد ولی دوستانی هستند که تشکیلاتی دارند که در صورت ورود به انتخابات آنها مرا معرفی خواهند کرد و قبل از انتخابات جریان انقلابی خود را مشخص خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه در سه دوره ی انتخابات صلاحیتم احراز نشده است، عنوان کرد: دوره قبل اعضای شورای نگهبان بوشهر می گفتند شما مشکلی ندارید و نهایتا می دیدیم که نقطه نظرات غیر واقعی برخی تشکیلات و ارگانها باعث دور ماندن از انتخابات می شد که امیدوارم شرایط حساس نظام کمک کرده باشد به این اقدام که نمی توان روی جسد نیروهای انقلابی گذشت.

وی با بیان اینکه علت رد صلاحتیم انتصاب دادنم به جریان انحرافی بوده است، خاطر نشان کرد: متاسفانه با اطلاعات غلط مرا منتصب به این جریان دانسته اند ولی موضع گیری های من علیه این جریان که بارها منعکس شده است را ندیده اند.

عطار زاده عنوان کرد: یکی از جایگاه های قدرت در مرکز به بنده اعلام داشتند که تائیدیه شما درست می شود به شرط آنکه به نفع شخص خاصی کنار بروم ولی بنده نپذیرفتم و اعلام کردم اگر وارد صحنه شوم تا پایان خواهم ماند بنابراین من تائیدیه را به این شرط نبپذیرفتم و کنار گذاشته شدم.

عطار زاده با بیان اینکه چهل سال کار انتخاباتی انجام داده ام اظهار کرد: تا کنون جلساتی را در خصوص انتخابات نداشته ام و فقط بصورت تلفنی و در برخی مواقع حضوری با دوستان مذاکراتی را داشته ام.

وی با بیان اینکه دقیقا شرایط امروز ما همانند پایان دوره ۸ساله اصلاحات می باشد، افزود: مجلس فعلی ما هم شرایط و عملکردی بهتر از مجلس ششم ندارد، لذا تشکیل یک مجلس با رویکرد و عملکرد مجلس هفتم یکی از ضروریات زمان ماست .

این تحلیگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه امام خامنه ای(مدظله العالی) با هوشیاری و رفتار با بصیرت یارانش تنها نیست اظهار کرد: وجود یک مجلس انقلابی، ولایت مدار و ولایت پذیر موجبات روی کار آمدن یک رئیس جمهور انقلابی و مردمی را فراهم می سازد و می تواند قطار انقلاب را به ریل اصلی برگرداند و برای رسیدن به این وضعیت کوچه به کوچه و شهر به شهر با عصایم حرکت می کند.
/انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false