×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
تعداد ۴۰ برنامه برنامه کلی و ده ها برنامه جانبی در هفته بوشهر برگزار می شود

به گزارش چغادک نیوز:  نشست هماهنگی سرپرست شهردار بوشهر، دبیر ستاد دهمین نکوداشت روز بوشهر و اعضای شورای اسلامی شهر با مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد و در این نشست از پوستر دهمین نکو داشت روز بوشهر رسما رونمایی شد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در این نشست با بیان اینکه باید هر روز برای ما روز بوشهر باشد، اظهار کرد: در بحث انعکاس برنامه روز بوشهر آمادگی داریم به نحو شایسته اطلاع رسانی نمائیم .

سید حسین ناظر افزود: انتظار می رود شهرداری وشورا شرایط لازم را جهت ایجاد استدیو در شورا فراهم سازد و در این راستا در نظر داریم برنامه ای باعنوان صدای بوشهر و سیمای بوشهر در رادیو و تلویزیون مرکز بوشهر راه اندازی نمائیم.

در این نشست عبدالامیر قاسمی با بیان اینکه از هنرهای رسانه ملی آن است که توانسته است مردم را با مسئولین انس و الفت دهد، اظهار کرد: ۱۲ الی ۱۸ اسفندماه برنامه های نکوداشت دهمین روز بوشهر برگزار می شود و با وجود اینکه مشغله های زیادی صدا و سیما دارد توقع داریم مثل هر سال برنامه های هفته بوشهر پوشش خبری مناسبی داده شود و موجبات ایجاد شور و نشاط در مردم فراهم شود.

فاطمه صفری زاده اظهار کرد: تعداد ۴۰ برنامه کلی و ده ها برنامه جانبی از سوی شورای اسلامی شهر بوشهر مصوب شد که با توکل بر خداوند از ابتدای اسفند مقدمات برخی از این برنامه ها فراهم شده است، این برنامه ها عصر پنج شنبه با عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهداء و تجدید میثاق با شهداء شروع خواهد شد و ۱۲ اسفند ماه با نواخته شدن زنگ مدرسه تاریخی سعادت به استقبال هفته بوشهر خواهیم رفت.

دبیر ستاد نکوداشت دهمین روز بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: هفته بوشهر با هدف شناساندن داشته های این دیار و همچنین اعم از تاریخ و فرهنگ، زیست بوم و قابلیت ها و توانایی ها در تقویم گنجانیده شده است از این رو وظیفه صدا و سیمای مرکز استان و تمامی خبرنگاران سخت کوش بوشهری در راستای ترویج فرهنگ و آداب و رسوم و انتشار این مراسمات می باشد که با عنایت مدیر کل صدا و سیما انتظار داریم اطلاع رسانی آن به بهترین شیوه ممکن انجام شود.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های ستاد اجرایی نکوداشت هفته بوشهر تجلیل و گرامیداشت شهدای سرافراز، تجلیل از هنرمندان و شخصیت های برجسته، برگزاری آئین های قدیمی، همایش چهره های ماندگار و انتخاب شهروند افتخاری و تجلیل از اولین ها و پیشکسوتان، برپایی نمایشگاه های فرهنگی تاریخی، برپایی غرفه ها و نمایشگاه های تفریحی، ورزشی صنایع دستی، جشنواره غذاهای بومی محلی از دیگر برنامه های این روز است.

ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این راستا بیان کرد: لازم است با تبدیل مردم از شهرنشینی به شهروند و ارتقاء سطح مطالبه و فرهنگ مردم زمینه مشارکت مردم در توسعه شهر فراهم شود و در این راستا امیدواریم با همراهی صدا و سیما خدمات خوبی را به مردم ارائه داده و همدل و یکصدا امیدواریم بتوانیم در جهت انعکاس برنامه های روز بوشهر به نحو شایسته ای انجام دهیم.

اکبر توسلی عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز با بیان اینکه هفته بوشهر متعلق به شهرداری و شورا نیست بلکه متعلق به همه مردم می باشد و با آبروداری در این روز و با کیفیت برگزار کردن این برنامه ها و همچنین با تعاملات درون سازمانی می توان برنامه های درخور و شانی را انجام داد.

وی اضافه کرد: رسانه نقش کلیدی را در مدیریت شهری در تمامی بخش ها دارد و عاجزانه درخواست دارم که صدا و سیما در کنار مدیریت شهری بکار گرفته شود.

مهرزاد آسایش عضو شورای شهر بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر همیشه با شورا و شهرداری هماهنگی خوبی داشته و از حمایت همیشگی مدیر کل نیز تشکر و قدر دانی می نمایم.

ندا عبدالله زاده عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز عنوان کرد: مجموعه صدا و سیما و شهراری و شورا از هم جدا نبوده و همکاری زیادی با داشته اند که امیدواریم رابط ها قوی تر از قبل شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false