×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
استفاده از ظرفیت جوانان در جهت تبیین انتخابات در دستور کار قرار دارد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا ؛ ” اکبر پورات ” روز چهارشنبه در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهر استان بوشهر با تبریک روز زن و مادر و گرامیداشت سالگرد شهادت  قاسم سلیمانی اظهار کرد: انتخابات اسفند ماه امسال از اهمیت ویژه و بسزایی برخوردار است و همه ظرفیت های استان با جدیت در ایجاد فرمان رهبر معظم انقلاب باید پای کار باشند.

وی افزود: فعالیت و تلاش در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات یک تکلیف همگانی است و انتخابات یکی از عناصر مهم در جهت حل مشکلات و پایه توسعه و تحولات به شمار می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه تمامی افراد جامعه باید به سهم خود در این انتخابات نقش‌آفرینی کنند، تصریح کرد: اواخر هفته جاری ۱۴ دی ماه نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات نظارت اعلام خواهد شد و مبنای ما برگزاری انتخاباتی مسئولانه و نگاه برابر به همه داوطلبان و جریانات سیاسی است.

وی با تاکید بر اینکه ما مکلف به برگزاری انتخاباتی سالم و مطابق مر قانون هستیم، گفت: باید مراقبت لازم از امکانات و بیت المال از سوی شوراها و دهیاری‌ها انجام شود تا در اختیار نامزد خاصی قرار نگیرد.

پورات با اشاره به اینکه روند تکمیل پروژه‌های امید آفرین در سطح استان تسریع شود، عنوان کرد: توسعه و پیشرفت شهر و روستاهای استان باید با اولویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دنبال شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false