×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
صلاحیت محمد پای بست در هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی به تایید رسید

به گزارش چغادک نیوز: صلاحیت محمد پای بست کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران از سوی هیات نظارت به تایید رسید تا با اطمینان بیشتری خود را برای ورود به بهارستان آماده سازد.

 

محمد پای بست از چهره های شاخص استان بوشهر است که شنیده هایی از برنامه ریزی وی جهت تغییر حوزه به استان بوشهر و از سوی دیگر تلاش برای قرار گرفتن در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تهران بگوش می رسد که بزودی نتیجه نهایی آن جهت تغییر حوزه و یا ماندن در شهر محل کار و فعالیت خود، مشخص خواهد شد.

 

به دلیل اینکه وی رابطه بسیار نزدیکی با ابراهیم رضایی نماینده فعلی دشتستان دارد؛ گفته می شود در صورت تغییر حوزه، در دشتستان حضور نخواهد یافت؛ ولی عده زیادی در حال متقاعد کردن وی جهت تغییر به حوزه انتخابیه بوشهر می باشند که باید دید تصمیم نهایی مشاوران وی، این چهره سیاسی را رهسپار کدام حوزه انتخابیه خواهد کرد.

 

پای بست  اهل دشتستان، دانشجوی دکتری تخصصی حقوق بین الملل، مدرس، مشاور رسانه و فضای مجازی وفعال در حوزه های تشریفات و امور بین الملل است که سوابق فعالیت های فرهنگی و اجتماعی زیادی را در کارنامه دارد.

 

سابقه فعالیت های سیاسی به عنوان سخنران دوره های بصیرتی، بیش از ۲۰ سال سابقه کار مدیریتی در رسانه ها  که آخرین آن مجله آزاد نما است، سابقه فعالیت در مجلس شورای اسلامی، رئیس دفتر نماینده دشتستان در مجلس، ریاست کمیته جنگ نرم کمیسیون امنیت ملی، مدیر قرارگاه فضای مجازی استان بوشهر، مسول تشریفات شرکت ملی نفت ایران و.. بخشی از سوابق این فعال سیاسی و رسانه ای است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false