×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
نشست های روشنگری با سخنرانی کاندیداهای مجلس در ۴ حوزه انتخابیه استان برگزار می شود

مهدی هنردیده در گفتگو با چغادک نیوز پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اظهار داشت: ساختار سازمانی حزب بیداری اسلامی در استان شامل دبیر استان، قائم مقام دبیر استان ، دبیران شهرستانها و مشاورین دبیر استان می باشد و در شورای استان نیز قسمت های دیگری به نام مدیریت تبلیغات و امور فرهنگی، مدیریت امور سیاسی، مدیریت هماهنگی و اجرایی ، مدیریت روابط عمومی و رسانه ، مدیریت امور مالی، مدیریت آموزش و منابع انسانی، مدیریت طرح و برنامه(پژوهش و گسترش) و هیات اندیشه ورز (اتاق فکر ) می باشد.

دبیرحزب بیداری اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون در حال ساماندهی ساختار سازمانی حزب در استان هستیم، عنوان کرد: در حال حاضر حجت الاسلام سید محمد طاهر زاده به عنوان قائم مقام حزب بیداری اسلامی و مصطفی سلیمی مفرد به عنوان دبیر حزب بیداری اسلامی شهرستان بوشهر معرفی شده اند.

هنردیده در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نشست های روشنگری پیرامون چهل سالگی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن خبر داد و گفت: این نشست ها با سخنرانی صاحب نظران و کاندیداهای احتمالی استان برای انتخابات مجلس در ۴ حوزه انتخابیه با موضوع تشریح بیانیه گام دوم انقلاب ، رونق تولید ، اقتصاد مقاومتی و تحولات منطقه برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری چنین نشست هایی را آشنایی بیشتر نسل جوان از اهداف دشمنان انقلاب دانست و گفت : دشمنان انقلاب برای چهل سالگی دوم انقلاب، تغییر رویه داده و به جنگ نرم روی آوردند و مهم‌ترین مولفه در این نوع از رویارویی، جنگ اقتصادی است. تبیین و بیان درست آرمان ها جمهوری اسلامی نیاز امروز کشور در مقابله با مواجهه فرهنگی سنگین دشمنان است.

دبیر حزب بیداری اسلامی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: هم اکنون با تعدادی از نامزدهای احتمالی در راستای ایجاد وحدت رویه در انتخابات پیش رو با محوریت جمنا جلساتی برگزار شده است و در همین راستا لازم است اعلام نمائیم که جهت هم افزایی و اتحاد بیشتر نیروهای انقلاب لیست اعلامی ما با لیست جمنا یکی خواهد بود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false