×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
مسؤولان گناوه زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛  محمد تقی صفری عصر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تاکید بر اهمیت انتخابات اسفندماه سال جاری اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ۲ انتخابات مهم در اسفند ماه سال جاری همه باید برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش و همکاری کنند.

فرماندار گناوه افزود: مسئولان شهرستان گناوه با خدمت رسانی بهتر و شایسته‌تر و رفتار مناسب در جهت رضایتمندی عمومی تلاش کنند و زمینه سازی حضور و مشارکت حداکثری و پرشور و بانشاط مردم در صحنه انتخابات را فراهم آورند.

وی با بیان اینکه امانتداری و سلامت در فرآیند انتخابات تکلیف قانونی همه است، گفت: در برگزاری انتخابات اسفند ماه امسال به دنبال تحقق مشارکت حداکثری، رعایت اصل بی طرفی، و سلامت آن با ملاک قرار دادن قانون هستیم.

فرماندار گناوه بیان کرد: مردم ایران اسلامی همواره در همه صحنه‌های انقلاب و انتخابات حضوری پرشور داشته‌اند در انتخابات پیش رو نیز همه گروه‌ها و سلایق حضوری باصلابت و پرشور داشته باشند.

وی گفت: با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات و تشکیل کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان گفت: همه مسئولان کمیته‌های خدمات سفر و ادارات و دستگاه‌های شهرستان بر اساس شرح وظایف خود برای خدمت رسانی به هموطنان آماده باشند.

فرماندار گناوه گفت: همه ما خدمتگزار و بدهکار مردم هستیم و باید با رفتار خوب و پیگیری امور و انجام کار مردم موجب رضایت آنها را فراهم کنیم

صفری یادآور بیان کرد: ادارات گزارش عملکرد و فعالیت‌های انجام شده خود را آماده و در فضای مجازی و فضای شهر اطلاع رسانی و برای مردم بازگو و منتقل شود.

فرماندار گناوه گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی وبا اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در شهرستان گفت: شهید سلیمانی متعلق به همه آحاد مردم است و همه اقشار مردم، مسئولان، کارمندان و کارکنان ادارات و دستگاه‌ها حضوری باشکوه و پرشور در مراسم بزرگداشت این شهید والامقام و شهید «محمد جعفر سعیدی» شهید شاخص سال استان بوشهر که در مصلی جمعه شهر برگزار می‌شود داشته باشند.

فرماندار گناوه از حضور پرشور و با بصیرت مردم و همه دست اندر کاران آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرستان تقدیر کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false