×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
 اعلام نتایج صلاحیت ها از زبان چهره های شاخص انتخابات بهارستان دوازدهم در استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: امروزبه کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مراتب رد، تایید و یا عدم احراز صلاحیت آنها از سوی فرمانداری های استان ابلاغ شده است که در این راستا گفته و شنیده شده می شود تعداد زیادی از کاندیداهای شاخص رد صلاحیت شده اند که جهت صحت این موضوع، چغادک نیوز با چهره های شاخص هر حوزه انتخابیه گفتگویی داشته است تا صحت تاییدیه آنها را جویا شود که اظهارات آنها بدین شرح می باشد:

حوزه دشتستان

ابراهیم رضایی، محمدرضا دهقان فرد و بهروز رستمی اعلام کرده اند، تایید شده ایم، اسماعیل ضیا نیز جوابگوی تلفن نبوده است.

 

جوانشیر کدخداپور با اعلام اینکه رد صلاحیت شده ام، گفت: ۳ دوره می باشد که در انتخابات شرکت می کنم و هر دوره با وجود اینکه هیات مرکزی نظارت مرا تایید می کند، در استان رد صلاحیت می شوم، اعتراضی ندارم چون فایده ای ندارد و رد شدن بنده به خاطر مهندسی در انتخابات بوده و دلیل دیگری ندارد، در این راستا با علم به اینکه هیچ مشکلی ندارم و می دانستم مرا رد خواهند کرد، هیچ گونه فعالیت انتخاباتی نداشته ام.

 

جواد لقمان زاده با بیان اینکه رد صلاحیت شده ام اظهار داشت: بعید می دانم اعتراض نمایم؛ چراکه فایده ای ندارد؛ تعداد ۵۲ نشست را در شهر برازجان و ۱۰۰ نشست را در بخش های ۶ گانه شهرستان برگزار کرده ام و بواسطه اعلام حمایت اصلاح طلبان و لیدرهای خوبی که داشتم، شانس اول انتخابات بودم؛ ولی با وجود سوابق مسئولیتی زیاد با عدم التزام عملی به اسلام مرا متوقف کردند.

 

محمد حسین ستوده با اعلام اینکه رد صلاحیت شده است، اعلام کرد: انشالله نسبت به این موضوع اعتراض خود را اعلام خواهم کرد.

 

فتح الله نوروزی با اعلام اینکه رد صلاحیت شده ام عنوان کرد:  به نحوه کار اعتراض و گلایه دارم و بر اساس قانون قطعا اعتراض خود را به هیات نظارت اعلام خواهم کرد.

حوزه بوشهر، گناوه و دیلم

جعفر پورکبگانی، غلامرضا ابراهیمی، تیمور یزدان شناس، سید محمد هاشمی فرد اعلام کرده اند تایید صلاحیت شده ایم و ماشاالله احمدی، غلامرضا دارابی جوابگوی تلفن نبوده و شیخ محمد جواد عزتی نیز اعلام کرده  هنوز اطلاعی ندارم.

 

غلامعلی میگلی نژاد با اعلام اینکه رد صلاحیت شده ام، اعلام کرده است: هیچ گونه اعتراضی در این خصوص ندارم؛ چراکه نمی دانم به چه دلیل مرا رد کرده اند، در حالی که هیات نظارت مرکزی مرا تایید کرده دلیل رد صلاحیتم در استان را نمی دانم اعتراضی داشته باشم، براساس مشورتی که با خدا داشتم جهت ایجاد رضایتمندی در بین مردم پای به عرصه انتخابات گذاشتم و حال که نمی گذارند رضایتمندی مردمی با ایجاد شور انتخاباتی حاصل شود، ما به خیر و دوستان به سلامت…

دشتی و تنگستان

غلامحسین کرمی، سهراب انبارکی، محمد (عبدالله)نجفی اصل، صادق بارانی و غلامحسین زارعی اعلام کرده اند تایید صلاحیت شده ایم و مجتبی جباری، سید محمد مهدی پورفاطمی و عبدالحسن بهرامی جوابگوی تلفن نبوده و رضا جمشیدی نیز اعلام داشت: هنوز به فرمانداری مراجعه نکرده ام و پیامکی برای بنده ارسال نشده است.

 

علی افراشته با بیان اینکه رد صلاحیت شده ام، گفت: جهت  ایجاد شور در انتخابات و سعی و تلاش برای ایجاد مشارکت که لازمه پویایی نظام است و با هدف صیانت از حمایتهای بی دریغ خانواده های محترم شهداء از جمله شهید عاشوری و ابراهیمی و همچنین آحاد مختلف مردم ‌که همیشه مرا حمایت کرده و همراه و یاور بنده بوده اند و همچنین ضمن ادای احترام به نظر هیات نظارت، اعتراض خود را تقدیم خواهم کرد؛ تا انشالله اگر خداوند متعال صلاح دانست و متولیان امر نیز مرا قابل بدانند، سریعا به یاری مردم مظلوم منطقه شتافته و آنان را از یاس و ناامیدی خارج کرده و به ارائه خدمت صادقانه به آنها که از ولی نعمتان نظام هستند، بپردازم.

 

ابوالحسن دهاز با بیان اینکه رد صلاحیت شده ام، و اعتراض خود را اعلام خواهم کردعنوان کرد: باتوجه به سوابق درخشان ۱۵ساله مدیریتی و اقبال بسیار زیاد مردمی در نشست های که با آنها داشته ام و با وجود تایید صلاحیت خود در استان از طرف هیات مرکزی نظارت رد صلاحیت اعلام شده ولی جهت احقاق حق خود اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام خواهم کرد.

 

رضا کرمی با بیان اینکه رد صلاحیت شده ام، ابراز کرد: قطعا اعتراض خود را به هیات نظارت اعلام خواهم کرد.

 

حجت الاسلام عباس فقیه با بیان رد صلاحیت شده ام، ابراز کرد: بنده به استناد ماده ۳۱ قسمت اول بند ۴ به دلیل عدم ابراز وفاداری به قانون اساسی  رد شده ام که دلیل آن را نمی دانم و قطعا اعتراض خود را اعلام خواهم کرد.

 

فرخ بنه گزی با اعلام اینکه رد صلاحیت شده ام و اعتراض خود را اعلام خواهم کرد، عنوان کرد: کاندیداهایی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفته افرادی خوب، صاحب نظر و شایسته ای می باشند و افراد رد شده نیز دلیلی بر ناتوانی آنها وجود ندارد، امیدواریم انتخاباتی پر از شور و نشاط را شاهد باشیم.

 

روح الله زارعی کوشا با اعلام اینکه رد صلاحیت شده است، عنوان کرد: قطعا اعتراض خود را اعلام خواهم کرد؛ ولی چرا باید عملکردهای مثبت مرا که در طول ۲۲ سال خدمت صادقانه به نظام در مجموعه مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داده ام، نادیده بگیرند و …..

کنگان، دیر، جم و عسلویه

شیخ موسی احمدی، سید حسن حسینی، سید یوسف حسینی، محمد علی جلالیان، بهمنیار واحدی پور، علی دبیری و حسن بردستانی اعلام داشته اند، تایید شده ایم عباس صالح نژاد و اسماعیل بیدار جوابگوی تلفن نبوده و سکینه الماسی نیز تلفن خود را ساعاتی خاموش کرده و سپس جوابگوی تلفن و حتی پیام هم نبوده است.

 

اسدالله علمداری با بیان اینکه رد صلاحیت شده ام، و قطعا اعتراض خود را اعلام خواهم کرد، افزود: بنده امید زیادی به بازگشت در انتخابات دارم و بزودی در این خصوص و جهت ادای احترام به مردم، با آنها گفتگو خواهم کرد.

 

حمزه اعتماد و حجت الاسلام عبدالحسین لطفی اعلام داشته اند: هنوز پیامکی برای من ارسال نشده و منتظر هستم.

 

حجت الاسلام محمد گنجی اعلام کرده است: هنوز پیامکی مبنی بر رد و یا تایید دریافت نکرده و کماکان منتظر پیامک می باشم.

 

فرشید کلاه کج با اعلام اینکه رد صلاحیت شده ام و قطعا نسبت به این رای اعتراض خواهم کرد، گفت: در هیات اجرایی تایید شده ام و قاعدتاً در این مدت کوتاه نباید مشکلی پیش آمده باشد که رد شوم، با وجود اینکه منابع موثق در پایتخت اعلام کرده اند تایید هستم، دلیل رد صلاحیت خود در استان را نمی دانم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false